AnasayfaAnasayfa  PortalliPortalli  GaleriGaleri  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 BULUŞUYORUZ!!!....

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
_DxxL_
(Teknik Servis) Ses-ışık-görüntü-sistemi Sorumlu Müdür
(Teknik Servis) Ses-ışık-görüntü-sistemi Sorumlu Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 16
Yaş : 29
Localisation : ANTALYA/İSTANBUL/KOCAELİ
Kayıt tarihi : 24/07/07

MesajKonu: BULUŞUYORUZ!!!....   C.tesi Tem. 28, 2007 12:16 am

Arkadaşlar Grubumuzun kurucusu ve gitaristi
Demir arkadaşımızın askerden dönüşünden sonra antalyadaki tüm üyelerimizin de içinde olacağı bir tanışma toplantısı planlıyoruz.Bu tarih15 Ağustos tan sonra olacaktır.Gelebilecek arkadaşların bana mesaj atarlarsa sevinirim.

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
MetallManiac
RockKorkusu Grubu Kurucusu & Elektro Gitarist
RockKorkusu Grubu Kurucusu & Elektro Gitarist
avatar

Mesaj Sayısı : 184
Yaş : 32
Kayıt tarihi : 21/01/07

MesajKonu: Geri: BULUŞUYORUZ!!!....   C.tesi Tem. 28, 2007 2:01 am

_DxxL_ demiş ki:
Arkadaşlar Grubumuzun kurucusu ve gitaristi
Demir arkadaşımızın askerden dönüşünden sonra antalyadaki tüm üyelerimizin de içinde olacağı bir tanışma toplantısı planlıyoruz.Bu tarih15 Ağustos tan sonra olacaktır.Gelebilecek arkadaşların bana mesaj atarlarsa sevinirim.




Saol dostum en kısa zamanda sizlerleyim..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.rockkorkusu.yuz.biz
by_ali
CoMaster-Site Müdürü
CoMaster-Site Müdürü
avatar

Mesaj Sayısı : 5
Kayıt tarihi : 01/07/07

MesajKonu: Geri: BULUŞUYORUZ!!!....   C.tesi Tem. 28, 2007 2:11 am

_DxxL_ demiş ki:
Arkadaşlar Grubumuzun kurucusu ve gitaristi
Demir arkadaşımızın askerden dönüşünden sonra antalyadaki tüm üyelerimizin de içinde olacağı bir tanışma toplantısı planlıyoruz.Bu tarih15 Ağustos tan sonra olacaktır.Gelebilecek arkadaşların bana mesaj atarlarsa sevinirim.



arkadaşlar wallahi bende sizlere katılmayı tanışmayı çok isterdim ama daha şafak demiş 113 ancak kasımdan sonra Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
MetalBöcek
Rockkorkusu Grubu KURUCUSU & Lead gitar
Rockkorkusu Grubu KURUCUSU & Lead gitar
avatar

Mesaj Sayısı : 51
Yaş : 31
Kayıt tarihi : 18/07/07

MesajKonu: Geri: BULUŞUYORUZ!!!....   C.tesi Tem. 28, 2007 6:51 am

hocam sen gel biz her zaman bekliyoruz...buralardayız...ya barda içiyo oluruz ya da sahne de çalıyo oluruz Twisted Evil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
_DxxL_
(Teknik Servis) Ses-ışık-görüntü-sistemi Sorumlu Müdür
(Teknik Servis) Ses-ışık-görüntü-sistemi Sorumlu Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 16
Yaş : 29
Localisation : ANTALYA/İSTANBUL/KOCAELİ
Kayıt tarihi : 24/07/07

MesajKonu: Geri: BULUŞUYORUZ!!!....   C.tesi Tem. 28, 2007 11:01 pm

Arkadaşlar kimseden cevap çıkmıyo.en azından bu toplantıya katılmak isteyen arkadaşlar buraya yazsınlarki bizde bilelim.kim gelecek kim gelmeyecek ve ona göre bi mekan belirleyip orda toplanalım.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
edıl
Rockkorkusu Grubu Adana Temsilcisi
Rockkorkusu Grubu Adana Temsilcisi
avatar

Mesaj Sayısı : 32
Yaş : 26
Kayıt tarihi : 22/04/07

MesajKonu: Geri: BULUŞUYORUZ!!!....   Ptsi Tem. 30, 2007 2:33 am

aah aah arkadaşım gzl fikir ednmişiniz ama bn gelemeem ...

tüüh.. gelmeyi isterdim ama olanakllar elvermiyo..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
MetallManiac
RockKorkusu Grubu Kurucusu & Elektro Gitarist
RockKorkusu Grubu Kurucusu & Elektro Gitarist
avatar

Mesaj Sayısı : 184
Yaş : 32
Kayıt tarihi : 21/01/07

MesajKonu: Geri: BULUŞUYORUZ!!!....   Ptsi Tem. 30, 2007 10:57 am

edıl demiş ki:
aah aah arkadaşım gzl fikir ednmişiniz ama bn gelemeem ...

tüüh.. gelmeyi isterdim ama olanakllar elvermiyo..

Adanaya geldiğimizde orda buluşuruz...

_________________
Kimi çalar-kimi bakar,kıyamet gitar bendeyken kopar (Ukala oldum ama müzisyen olamadım hala...)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.rockkorkusu.yuz.biz
MetallManiac
RockKorkusu Grubu Kurucusu & Elektro Gitarist
RockKorkusu Grubu Kurucusu & Elektro Gitarist
avatar

Mesaj Sayısı : 184
Yaş : 32
Kayıt tarihi : 21/01/07

MesajKonu: Geri: BULUŞUYORUZ!!!....   Cuma Ağus. 03, 2007 11:54 pm

Rockkorkusu Grubu 14 ağustos salı günü saat 15:00'da Kale Kapısı Saat Kulesi Yanı Bahçe Cafede buluşuyor bizimle irtibata geçmek için rockkorkusu@hotmail.com metalbocek_86@hotmail.com korayerem@hotmail.com

_________________
Kimi çalar-kimi bakar,kıyamet gitar bendeyken kopar (Ukala oldum ama müzisyen olamadım hala...)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.rockkorkusu.yuz.biz
edıl
Rockkorkusu Grubu Adana Temsilcisi
Rockkorkusu Grubu Adana Temsilcisi
avatar

Mesaj Sayısı : 32
Yaş : 26
Kayıt tarihi : 22/04/07

MesajKonu: Geri: BULUŞUYORUZ!!!....   C.tesi Ağus. 30, 2008 4:56 am

MetallManiac demiş ki:
edıl demiş ki:
aah aah arkadaşım gzl fikir ednmişiniz ama bn gelemeem ...

tüüh.. gelmeyi isterdim ama olanakllar elvermiyo..

Adanaya geldiğimizde orda buluşuruz...

Sen hele bir geeeeeell... gel de o zaman konuşuruz bunu x)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: BULUŞUYORUZ!!!....   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
BULUŞUYORUZ!!!....
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Organizasyonlar-
Buraya geçin: